TÜKETİCİ MEVZUATI GEREĞİNCE ÖN BİLGİLENDİRME FORMU
1) SATICIYA İLİŞKİN BİLGİLER
Ünvan: KALE OTOBÜS SEYAHAT A.Ş.
Adres: …………………………………………
Telefon: ………………………………………
E-Posta: info@kaleseyahat.com.tr
MERSİS No: ……………………………………
2) TÜKETİCİYE (ALICIYA) İLİŞKİN BİLGİLER
Ad Soyad / Ünvan: {person}
Telefon: ………………………………………
E-Posta: ………………………………………
T.C./Vergi No (varsa): …………………………
3) SÖZLEŞME KONUSU HİZMET BİLGİLERİ
İşbu form konusu hizmet, otobüs yolcu taşıma bileti olup; biletin satış bedeli, ödeme şekli, biniş yeri, varış yeri, seyahat tarihi, hareket saati ve koltuk numarası siparişin sonlandığı andaki bilgilerden oluşmaktadır ve Tüketici’nin elektronik posta adresine de gönderilmektedir.
Bilet Bilgileri
-
Tarih: ………………………
-
Saat: ………………………
-
Koltuk No: ………………………
-
Nereden: ………………………
-
Nereye: ………………………
-
Ödeme Şekli: Banka/Kredi Kartı
-
Toplam (KDV Dahil): {price}
4) GEÇERLİLİK SÜRESİ
İşbu formda yer alan ürün/hizmete ilişkin olarak Tüketici’ye sunulan tüm bilgiler ve vaatler hizmetin gerçekleşmesine kadar geçerlidir. Hizmetin gerçekleşmesinden sonra, Satıcı’nın bu formda yer alan bilgi ve vaatlerle bağlı kalmadığı ihtar olunur.
5) CAYMA HAKKI / İPTAL-İADE ESASLARI
Tüketici, sözleşme konusu yolcu taşıma biletinden; sipariş aşamasında ve Tüketici’ye gönderilen e-postada belirtilen hareket saatinden 24 (yirmi dört) saat öncesine kadar cayma/iptal hakkına sahiptir.
Cayma/iptal hakkının kullanılması için bu süre içinde Satıcı’ya şahsen, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, takip eden 30 gün içinde bilet bedeli Tüketici’ye iade edilir.
Tüketici tarafından Satıcı’nın herhangi bir şubesinden basılı bilet alınmışsa, cayma/iptal hakkı ancak yine Satıcı’nın şubesine kimlik ve ödeme aracına ilişkin bilgi/belgelerle şahsen başvurularak kullanılabilir.
-
Aracın hareket saatine 24 saatten az süre kalması durumunda bilet bedeli iadesi yapılmaz.
-
Aracın hareket saatine 12 saate kadar bilet ertelenebilir; bu durumda Tüketici’ye açık bilet verilir ve Tüketici bu bileti 6 ay süreyle aynı güzergâhta uygun bir seferde kullanabilir.
-
Aracın hareket saatine 12 saatten daha az süre kalmışsa cayma/iptal hakkı kullanılamaz, açık bilet verilmez; alınmış bilet geçersiz sayılır.
6) ONAY ve GEÇERLİLİK
İşbu Ön Bilgilendirme Formu, elektronik ortamda Tüketici tarafından okunarak kabul edildikten sonra sözleşmenin kurulması aşamasına geçilir.
7) ŞİKÂYET / İTİRAZ ve YETKİLİ MERCİLER
Tüketici; şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl ilan edilen parasal sınırlar dâhilinde, mal veya hizmeti satın aldığı ya da ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine yapabilir.
2025 yılı için Tüketici Hakem Heyetlerine başvurularda parasal sınır 149.000 TL olarak belirlenmiştir. Ticaret Bakanlığı
Not: Parasal sınırlar her yıl güncellenir; içinde bulunulan yıla ait güncel tutarlar Ticaret Bakanlığı duyurularından esas alınmalıdır. Ticaret Bakanlığı+1
İşbu Ön Bilgilendirme Formu’nda belirtilen ön bilgileri edindiğimi teyit ederim.
Tarih: {nowDate}
Tüketici (Ad Soyad/İmza): {person}